dejan@identitet021.rs 066/5847485 dunja@identitet021.rs Blog Blog Блог About O Nama О Нама Design Dizajn Дизајн Marketing Marketing Маркетинг Development Izrada Sajtova Израда Сајтова Home Početna Почетна

Instagram SEO

Da li se i tebi čini da instagram počinje da liči na Google? Ok, jeste da je instagram pretežno vizuelna platforma, ali sve više ljudi pretražuje upravo instagram. Kada se već nalaze na instagramu zašto ne bi potražili ono što im je u tom trenutku potrebno. Ne izlaze sa instagrama da bi otišli na Google, već sve pronalaze upravo na ovoj platformi! Do sada ste već čuli za SEO optimizaciju, a da li ste čuli za optimizaciju instagrama? Šta to znači? Slično je kao i sa SEO optimizacijom, kada se koristimo „trikovima“ da zauzmemo mesto na google, tako se koristimo trikovima kako bismo optimizovali svoj instagram nalog. Danas je moguće da tvoj instagram nalog bude pronađen i na google kada ljudi vrše pretragu, a bitno je samo da je instagram nalog optimizovan. Prvo što je bitno jeste korisničko ime, najjednostavnije – reč koja ide nakon @ . (@identitet021) Kada ljudi vrše pretragu na instagramu, mogu da je vrše po korisničkom imenu, hashtagovima ili mestima. Upravo ovo je razlog da u korisničko ime dodate vašu specijalnost, strast, industriju kojom se bavite ili čak mesto iz kog ste vi ili vaš biznis. Pre nego što kreirate nalog dobro razmislite o korisničkom imenu, razmislite šta će ljudi pretraživati na instagramu ukoliko bi želeli da pronađu nalog sličan vašem.

Pored korisničkog imena, naziv instagram naloga je takođe važan. I po njemu mogu da vas pronađu na instagramu! Neka naziv instagram naloga bude drugačiji od korisničkog imena, ali naravno povezan sa vašim poslovanjem, sa onim što delite na instagramu.

seo-instagram-korisnicko-ime

Dalje. Optimizujte fotografije! S obzirom na to da je instagram vizuelna platforma, bitno je da su fotografije koje delite kvalitetne i da je lako uočljivo šta je to na fotografiji, ili šta je glavni predmet fotografije. Sada ćemo vam reći zašto je to tako! Instagram koristi tehnologiju koja se može nazvati prepoznavanje fotografija, koja radi kao skener takoreći – ova tehnologija skenira fotografiju da bi mogla da otkrije šta se nalazi na fotografiji koju objavljujete. Ovo je jedan od načina gde tehnologija može da radi u vašu korist, jer na osnovu skenirane fotografije instagram je prikazuje ljudima koji već vole sličan ili isti sadržaj, a sve što treba jeste da objavljujete čiste, jasne i kvalitetne fotografije. ALT tekst „oživljava“ fotografije van instagrama! Šta to znači? Zahvaljujući ALT tekstu, vaše instagram fotografije mogu da se pojave i kao rezultat pretrage na google. Na primer, ukoliko neko pretražuje „ovsena kaša sa smrznutim divljim kupinama“, a vaš biznis ili vi ste postavili fotografiju na kojoj se nalazi upravo ovsena kaša, vaša fotografija može da se pojavi na google. Takođe, zahvaljujući ALT tekstu, instagram algoritam radi za vas. Treba koristiti ALT tekst jer još uvek nije toliko zastupljen, tj. ne koristi ga mnogo ljudi, tako da ćete biti u prednosti.

Instagram SEO

Čuveni hashtagovi! Hashtagovi su u stvari ključne reči za vaš biznis. Kao što smo već pomenuli, pored korisničkog imena i mesta, ljudi na instagramu mogu da vas potraže i na osnovu hashtaga. Pametno koristite hashtagove. Oni moraju da imaju veze sa vašim biznisom ili sa onim što se nalazi na fotografiji koju objavljujete. Razmislite koji bi to idealni hashtagovi bili za vaš biznis, šta je to što bi vaša ciljna grupa pretraživala kada bi želela vas da pronađe na instagramu. Interakcija sa drugima. Instagram voli kada vi komunicirate sa drugim „nalozima“. Lajkujte i komentarišite tuđe fotografije (i to ne samo sa smajlijem ili onim čuvenim wow!, već koristite REČENICE). Ako želite rast profila, potrebno je da imate interakciju sa drugima. Označite druge instagram naloge na vašim fotografijama. Naravno, potrebno je da ti nalozi imaju neke sličnosti sa vama, tačnije, ukoliko ste prodavnica zdrave hrane, naravno da nećete označiti @fastfoodideas na toj fotografiji. E sad, ukoliko ste fast food kiosk, prodajete burgere, pljeskavice, bilo šta od brze hrane, bilo bi dobro da označite ovaj profil na fotografiji. Koje to naloge možete da označite na vašim fotografijama? Ukoliko ste na Fruškoj Gori, možete da označite na primer @fruskac .

Ukoliko je fotografija dobra, može se desiti da ovaj instagram nalog (bilo koji profil koji označite) objavi vašu fotografiju na svom nalogu i označi vas, gde će njihovi pratioci videti vaš nalog i sigurno će jedan broj tih pratioca doći na vaš nalog. Pre svega je uvek potrebno istraživanje. Sve ovo isto možete primeniti i na instagram story.

Vođenje instagram naloga ne treba da forsiraš, što se više zabavljaš radeći na svom instagram nalogu, to će brže da raste tvoj nalog!

Instagram Seo

Da li se i tebi čini da instagram počinje da liči na Google? Ok, jeste da je instagram pretežno vizuelna platforma, ali sve više ljudi pretražuje upravo instagram. Kada se već nalaze na instagramu zašto ne bi potražili ono što im je u tom trenutku potrebno. Ne izlaze sa instagrama da bi otišli na Google, već sve pronalaze upravo na ovoj platformi! Do sada ste već čuli za SEO optimizaciju, a da li ste čuli za optimizaciju instagrama? Šta to znači? Slično je kao i sa SEO optimizacijom, kada se koristimo „trikovima“ da zauzmemo mesto na google, tako se koristimo trikovima kako bismo optimizovali svoj instagram nalog. Danas je moguće da tvoj instagram nalog bude pronađen i na google kada ljudi vrše pretragu, a bitno je samo da je instagram nalog optimizovan. Prvo što je bitno jeste korisničko ime, najjednostavnije – reč koja ide nakon @ . (@identitet021) Kada ljudi vrše pretragu na instagramu, mogu da je vrše po korisničkom imenu, hashtagovima ili mestima. Upravo ovo je razlog da u korisničko ime dodate vašu specijalnost, strast, industriju kojom se bavite ili čak mesto iz kog ste vi ili vaš biznis.

Pre nego što kreirate nalog dobro razmislite o korisničkom imenu, razmislite šta će ljudi pretraživati na instagramu ukoliko bi želeli da pronađu nalog sličan vašem. Pored korisničkog imena, naziv instagram naloga je takođe važan. I po njemu mogu da vas pronađu na instagramu! Neka naziv instagram naloga bude drugačiji od korisničkog imena, ali naravno povezan sa vašim poslovanjem, sa onim što delite na instagramu.

seo-instagram-korisnicko-ime

Dalje. Optimizujte fotografije! S obzirom na to da je instagram vizuelna platforma, bitno je da su fotografije koje delite kvalitetne i da je lako uočljivo šta je to na fotografiji, ili šta je glavni predmet fotografije. Sada ćemo vam reći zašto je to tako! Instagram koristi tehnologiju koja se može nazvati prepoznavanje fotografija, koja radi kao skener takoreći – ova tehnologija skenira fotografiju da bi mogla da otkrije šta se nalazi na fotografiji koju objavljujete. Ovo je jedan od načina gde tehnologija može da radi u vašu korist, jer na osnovu skenirane fotografije instagram je prikazuje ljudima koji već vole sličan ili isti sadržaj, a sve što treba jeste da objavljujete čiste, jasne i kvalitetne fotografije. ALT tekst „oživljava“ fotografije van instagrama! Šta to znači? Zahvaljujući ALT tekstu, vaše instagram fotografije mogu da se pojave i kao rezultat pretrage na google. Na primer, ukoliko neko pretražuje „ovsena kaša sa smrznutim divljim kupinama“, a vaš biznis ili vi ste postavili fotografiju na kojoj se nalazi upravo ovsena kaša, vaša fotografija može da se pojavi na google. Takođe, zahvaljujući ALT tekstu, instagram algoritam radi za vas. Treba koristiti ALT tekst jer još uvek nije toliko zastupljen, tj. ne koristi ga mnogo ljudi, tako da ćete biti u prednosti.

Čuveni hashtagovi! Hashtagovi su u stvari ključne reči za vaš biznis. Kao što smo već pomenuli, pored korisničkog imena i mesta, ljudi na instagramu mogu da vas potraže i na osnovu hashtaga. Pametno koristite hashtagove. Oni moraju da imaju veze sa vašim biznisom ili sa onim što se nalazi na fotografiji koju objavljujete. Razmislite koji bi to idealni hashtagovi bili za vaš biznis, šta je to što bi vaša ciljna grupa pretraživala kada bi želela vas da pronađe na instagramu. Interakcija sa drugima. Instagram voli kada vi komunicirate sa drugim „nalozima“. Lajkujte i komentarišite tuđe fotografije (i to ne samo sa smajlijem ili onim čuvenim wow!, već koristite REČENICE). Ako želite rast profila, potrebno je da imate interakciju sa drugima. Označite druge instagram naloge na vašim fotografijama. Naravno, potrebno je da ti nalozi imaju neke sličnosti sa vama, tačnije, ukoliko ste prodavnica zdrave hrane, naravno da nećete označiti @fastfoodideas na toj fotografiji. E sad, ukoliko ste fast food kiosk, prodajete burgere, pljeskavice, bilo šta od brze hrane, bilo bi dobro da označite ovaj profil na fotografiji. Koje to naloge možete da označite na vašim fotografijama? Ukoliko ste na Fruškoj Gori, možete da označite na primer @fruskac.

Ukoliko je fotografija dobra, može se desiti da ovaj instagram nalog (bilo koji profil koji označite) objavi vašu fotografiju na svom nalogu i označi vas, gde će njihovi pratioci videti vaš nalog i sigurno će jedan broj tih pratioca doći na vaš nalog. Pre svega je uvek potrebno istraživanje. Sve ovo isto možete primeniti i na instagram story. Vođenje instagram naloga ne treba da forsiraš, što se više zabavljaš radeći na svom instagram nalogu, to će brže da raste tvoj nalog!

dejan@identitet021.rs dunja@identitet021.rs 066/5847485 Blog O Nama Dizajn Marketing Izrada Sajtova Početna