dejan@identitet021.rs 066/5847485 dunja@identitet021.rs Blog Blog Блог About O Nama О Нама Design Dizajn Дизајн Marketing Marketing Маркетинг Development Izrada Sajtova Израда Сајтова Home Početna Почетна

Kako da povećate interakciju na instagram pričama

1. KLIKNI ZA VIŠE INFORMACIJA, LEPIH SLIKA, ŠTA GOD

Ukoliko planirate da objavite jedan story vašeg proizvoda ili usluge, dobro razmislite o tome da podelite tri priče o tome. Znamo, pitate se, kako od jedne priče TRI? Lako! Zamislite da je vaš proizvod maska za lice, planirali ste da objavite sliku maske za lice ili devojku ili muškarca sa maskom za lice! Zašto to ne biste uradili na sledeći način:

Prva fotografija –
Da li je vašoj koži potrebna maska za lice? Ili još bolje,
Da li je vasa koža hidrirana?
Druga fotografija –
Fotografija koju ste planirali da objavite, znači maska za lice
Treća fotografija –

Ponovo ista fotografija ali sa benefitima maske za lice!
Ono što je ovde ključno, jeste da na vezanim pričama ostavite gif “tap more”, “next story” ili nešto slično, a možete i sami da napišete “pogledaj naredni story”

Kako da povećate interakciju na instagram pričama

2. PITANJA
S vremena na vreme postavaljajte “pitanja” na vašim pričama!

“Terajte” pratioce na interakciju. Možete u jednom vremenskom periodu da ih naviknete na tematska pitanja određenim danima u nedelji. Na primer, osmislite strategiju u kojoj će vaši pratioci svakog ponedeljka moći da vam pišu. Oni će svakog ponedeljka očekivati neko novo pitanje na koje ćete im vi davati odgovore.

Kako da povećate interakciju na instagram pričama

Pored toga, s vremena na vreme ih pitajte koliko im se dopada to što radite, da li oni imaju neke ideje, šta bi novo voleli da vide kod vas, vašeg biznisa.
3. KVIZOVI
Pravite kvizove na vašim pričama! Kviz može da se tiče jednog vašeg proizvoda, usluge, samog biznisa, opcije su razne! Testirajte ovu opciju, ljudi vole da se „igraju“ na društvenim mrežama.


4. ZADRŽI DA PROČITAŠ
Potrudite se da vaši pratioci ostanu što duže na storiju. Znači da vam je „potreban“ story u kom ćete objasniti nešto više o vašem proizvodu ili usluzi, dati savet ili slično. Dobro je ako i na tom storiju napišete da zadrže story kako bi pročitali ceo tekst.

Kako da povećate interakciju na instagram pričama

5. KREIRAJTE ANKETE
Kratke ankete mogu da vam pruže uvid u ono što vaši pratioci žele, na osnovu anketa možete da ih konvertujete u kupce. Takođe, možete da organizujete nagradnu igru, da otkrijete deo fotografije u prvom storiju i da ih tu pitate da li mogu da pogode o čemu se radi na fotografiji, a nakon par sati da im date tačan odgovor.
Ovo je pratiocima zanimljivo, učestvovaće u anketama, ukoliko vaša pitanja budu zanimljiva, odgovaraće rado na njih. Pored toga, možete da napravite dva storija, u kom će pitanje vezano za prvi story biti na drugom storiju, pa će pratioci morati da se vrate na prethodni story kako bi vam odovorili.

Kako da povećate interakciju na instagram pričama

Pišite nam koje cake vi koristite da povećate interakciju na storijima, ovo su samo neki od naših predloga.

Kako da povećate interakciju na instagram pričama

1. KLIKNI ZA VIŠE INFORMACIJA, LEPIH SLIKA, ŠTA GOD

Ukoliko planirate da objavite jedan story vašeg proizvoda ili usluge, dobro razmislite o tome da podelite tri priče o tome. Znamo, pitate se, kako od jedne priče TRI? Lako! Zamislite da je vaš proizvod maska za lice, planirali ste da objavite sliku maske za lice ili devojku ili muškarca sa maskom za lice! Zašto to ne biste uradili na sledeći način:
Prva fotografija –

Da li je vašoj koži potrebna maska za lice? Ili još bolje,
Da li je vasa koža hidrirana?

Druga fotografija –

Fotografija koju ste planirali da objavite, znači maska za lice
Treća fotografija –
Ponovo ista fotografija ali sa benefitima maske za lice!
Ono što je ovde ključno, jeste da na vezanim pričama ostavite gif “tap more”, “next story” ili nešto slično, a možete i sami da napišete “pogledaj naredni story”

2. PITANJA
S vremena na vreme postavaljajte “pitanja” na vašim pričama!

“Terajte” pratioce na interakciju. Možete u jednom vremenskom periodu da ih naviknete na tematska pitanja određenim danima u nedelji. Na primer, osmislite strategiju u kojoj će vaši pratioci svakog ponedeljka moći da vam pišu. Oni će svakog ponedeljka očekivati neko novo pitanje na koje ćete im vi davati odgovore.

Pored toga, s vremena na vreme ih pitajte koliko im se dopada to što radite, da li oni imaju neke ideje, šta bi novo voleli da vide kod vas, vašeg biznisa.
3. KVIZOVI
Pravite kvizove na vašim pričama! Kviz može da se tiče jednog vašeg proizvoda, usluge, samog biznisa, opcije su razne! Testirajte ovu opciju, ljudi vole da se „igraju“ na društvenim mrežama.

kviz-za-story

kviz-za-story-promena-boje

4. ZADRŽI DA PROČITAŠ
Potrudite se da vaši pratioci ostanu što duže na storiju. Znači da vam je „potreban“ story u kom ćete objasniti nešto više o vašem proizvodu ili usluzi, dati savet ili slično. Dobro je ako i na tom storiju napišete da zadrže story kako bi pročitali ceo tekst.

5. KREIRAJTE ANKETE
Kratke ankete mogu da vam pruže uvid u ono što vaši pratioci žele, na osnovu anketa možete da ih konvertujete u kupce. Takođe, možete da organizujete nagradnu igru, da otkrijete deo fotografije u prvom storiju i da ih tu pitate da li mogu da pogode o čemu se radi na fotografiji, a nakon par sati da im date tačan odgovor.
Ovo je pratiocima zanimljivo, učestvovaće u anketama, ukoliko vaša pitanja budu zanimljiva, odgovaraće rado na njih. Pored toga, možete da napravite dva storija, u kom će pitanje vezano za prvi story biti na drugom storiju, pa će pratioci morati da se vrate na prethodni story kako bi vam odovorili.

Pišite nam koje cake vi koristite da povećate interakciju na storijima, ovo su samo neki od naših predloga.

dejan@identitet021.rs dunja@identitet021.rs 066/5847485 Blog O Nama Dizajn Marketing Izrada Sajtova Početna